Kontakt z Rzecznikiem Praw Pacjenta odbywa się za pośrednictwem Biura Rzecznika Praw Pacjenta. Wszystkie sprawy mogą Państwo kierować osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie, wysyłając list lub przez formularz kontaktowy. Rzecznik gwarantuje zachowanie poufności uzyskanych informacji.
Telefoniczna Informacja Pacjenta:
800 - 190 - 590
(połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 18.00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
kancelaria@rpp.gov.pl
tel: (22) 532 - 82 - 50
fax: (22) 506 - 50 - 64
Od 1 marca 2024 r. Infolinia Rzecznika Praw Pacjenta jest czynna całodobowo, 7 dni w tygodniu, aby jeszcze skuteczniej wspierać pacjentów w rozwiązywaniu trudnych sytuacji.
Całodobowa infolinia jest dostępna dla wszystkich pacjentów pod bezpłatnym, niezmienionym numerem telefonu,
800 190 590
zapewniając łatwy i szybki dostęp do pomocy.
Więcej informacji pod adresem :
https://www.gov.pl/web/rpp/laczy-nas-pacjent-2024
Od 6 września 2023 roku istnieje możliwość składania wniosków o przyznanie świadczenia kompensacyjnego z Funduszu Kompensacyjnego Zdarzeń Medycznych. Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie internetowej Biura Rzecznika Praw Pacjenta pod linkiem:
https://www.gov.pl/web/rpp/fundusz-kompensacyjny-zdarzen-medycznych
Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Odwiedzając tę strone zgadzasz się na wykorzystywanie cookies. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.