W Instytucie ,,Pomnik–Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie funkcjonuje System Zarządzania Jakością oparty na normie: PN-EN ISO 9001:2015 „Systemy zarządzania jakością – Wymagania”
W Instytucie ,,Pomnik–Centrum Zdrowia Dziecka” w Warszawie funkcjonuje System Zarządzania Jakością oparty na normie:
PN-EN ISO 9001:2015 „Systemy zarządzania jakością – Wymagania”
Zakres Systemu Zarządzania Jakością został zaczerpnięty z naszego statutu i kompleksowo obejmuje wszystkie działania podejmowane w Instytucie:
usługi medyczne w zakresie wysokospecjalistycznej medycyny wieku rozwojowego, obejmujące: lecznictwo stacjonarne i ambulatoryjne, diagnostykę laboratoryjną i obrazową, profilaktykę i promocję zdrowia
prowadzenie badań naukowych w zakresie nauk medycznych i nauk o życiu oraz wdrażanie ich wyników w praktyce,
prowadzenie działalności w zakresie szkolenia i kształcenia przeddyplomowego i podyplomowego personelu medycznego,
opracowywanie i wydawanie analiz, opinii i ekspertyz użytkowych dotyczących produktów przeznaczonych dla dzieci i młodzieży,
prowadzenie badań klinicznych pediatrycznych produktów leczniczych.
Korzyści wynikające z wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością w Instytucie ,,Pomnik–Centrum Zdrowia Dziecka”
dla naszych pacjentów:
Pacjent otrzymuje usługi medyczne na najwyższym profesjonalnym poziomie, przy zapewnieniu pełnej realizacji jego praw. Regularne badanie i spełnianie potrzeb i oczekiwań naszych pacjentów oraz ich opiekunów pozwala na zwiększenie satysfakcji pacjentów. Zidentyfikowanie wszystkich miejsc, w które może trafić pacjent, ułatwia poruszanie się po IPCZD.
dla pozostałych klientów (edukacja, badania kliniczne, opinie):
Wdrożony system daje sprawną organizacje świadczonych usług, optymalizacje czasu realizacji działań oraz ich skuteczności i efektywności. Wypracowanie skutecznej komunikacji z działami, które realizują usługi.
dla pracowników:
Jednoznaczne określenie odpowiedzialności i uprawnień dla każdego stanowiska pracy w Instytucie co zapewnia swobodę działania pracowników w ramach tych odpowiedzialności i uprawnień. Opracowanie szeregu procedur postępowania oraz instrukcji roboczych umożliwia standaryzację postępowania, zwiększenie efektywności, a także zapobieganie niezgodnościom. System zarządzania porządkuje i ujednolica działania związane np. z realizacją zakupów i dostaw, gospodarkę lekiem, nadzór na aparaturą medyczną.
dla IPCZD:
Posiadanie certyfikatu potwierdzającego wdrożenie i utrzymywanie Systemu Zarządzania Jakością świadczy o dobrym funkcjonowaniu IPCZD, o realizowaniu w nim potrzeb i oczekiwań pacjentów, zapewnianiu pracownikom potrzebnych środków na realizację prowadzonej działalności. Doskonalenie komunikacji wewnętrznej poprzez zwiększenie dostępu do informacji, stworzeniu nowych źródeł informacji. Budowanie w Instytucie jednolitego podejścia dyrekcji i pracowników do ciągłego doskonalenia.
Ta strona używa plików cookies w celu zapewnienia poprawnego i spersonalizowanego działania. Odwiedzając tę strone zgadzasz się na wykorzystywanie cookies. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies, a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.